MOTORCYCLE SHOW 2018

MOTOR KLUB WAWER TAM BYŁ

Z PREZESEM MOTOR KLUB WAWER WŁODZIMIERZEM GĄSIORKIEM 

IKONĄ POLSKIEJ MOTORYZACJI ROZMAWIA REDAKTOR
Aleksander Ostrowski

 


Wystawy samochodowe i motocyklowe organizowane w naszym kraju od wielu lat mają swoją tradycję. Największe firmy starają się być obecne na takich prestiżowych a do takich na pewno, należy Warsaw Motorcycle SHOW 2018 r. podczas którego za prezentowano najnowsze techniczne osiągnięcia i trendy obowiązujące w tej branży. Dla wszystkich wielbicieli jednośladów jest ten jedyny dzień w roku, w którym można dotknąć, dosiąść, i zachwycać się do woli swoim wymarzonym i niestety niedostępnym jeszcze długo motocyklem. Samo przebywanie w towarzystwie tych wspaniałych wyśnionych pojazdów, których ceny łatwo dorównują wartości luksusowych samochodów – cena rekordzisty to około 400 tysięcy PLN jest dla odwiedzających całymi rodzinami przeżyciem, o którym będą z entuzjazmem opowiadać w szerszym gronie przy grillu lub ognisku do następnej okazji. Podziwianie na zdjęciach a ostatnio również w Internecie często wystylizowanych egzemplarzy jest dla nas motocyklistów tylko namiastką pozwalającą na spokojne doczekanie do następnej takiej wystawy. Nic więc dziwnego w tym, że największe i najbogatsze światowe potęgi nie szczędzą kosztów liczonych w milionach przeznaczonych na reklamę i promocję swoich szczytowych osiągnięć. Nie powtarzalna atmosfera podgrzewana przez oprawę audio wizualną, obecność młodych i pięknych hostess, rewia stylów i obowiązującej mody, reporterzy wielu czołowych mediów stwarzają nastrój, w którym tysiące przybyłych z całej Polski fanów odnajdują swój świat. W tym reportażu przekazujemy na miarę naszych skromnych możliwości sympatykom swoje wrażenia z pobytu na tym show w Nadarzynie i mamy nadzieję, że zachęcimy czytelników do uczestnictwa w następnej jakże fascynującej imprezie.






Kolekcja motocykli Romet na rok 2018 jest połączeniem nowoczesnych technologii z wieloletnią pasją do jednośladów. Nabyte przez lata doświadczenia, tworząc trendy na światowym i rodzimym rynku motocyklowym oraz stosując się do najnowszych norm homologacyjnych, stworzyło zaawansowaną technologicznie, nowoczesną i zróżnicowaną ofertę pojazdów. Sprawdzają się one w każdych warunkach. Motocykle Rometu nie tylko mogą się podobać, ale również potrafią zachwycić podczas jazdy. Elektroniczne układy wtrysku paliwa z zaawansowanym sterowaniem, wydajne układy hamulcowe z systemami ABS oraz CBS,  wysokiej jakości szlachetne materiały, nowoczesne konstrukcje i praca nad produktami idą w parze z bezpieczeństwem oraz maksimum przyjemności z jazdy.
Niezależnie od tego jaki styl jazdy preferujesz w marce Romet znajdziesz jednoślad dla siebie.



Piękne dziewczyny, cudowne motocykle, zauroczeni fani, brakuje tylko zapachu benzyny do pełni szczęścia.


Bohaterem i gwiazdą wśród modeli wszystkich światowych marek był ku wielkiej satysfakcji członków MKW prezentowany po raz pierwszy na wystawie takiej rangi Model M 52 OSA w wersji elektrycznej! Skuter, który obecnie obchodzi swoje 60 lecie pojawienia się na polskich drogach, został z inicjatywy kolegi Włodzimierza Gąsiorka Prezesa MKW – byłego kierowcy doświadczalnego WFM odbudowany, przeprojektowany i wyposażony w nowoczesny napęd elektryczny. Ideą, która stanowi o wartości tego projektu, jest wykorzystanie karoserii zaprojektowanej na przełomie lat 50. i 60 ubiegłego wieku przez konstruktora profesora Nawrota współpracującego z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego. Trzeba nieskromnie przypomnieć, że w tym czasie OSA M52 była super nowoczesnym i co istotne najlepiej sprawdzającym się na polskich drogach skuterem w Europie. Japończycy wtedy w tej branży raczkowali ! Być prezentowanym w takim doborowym towarzystwie to sukces, o jakim niewielu konstruktorów i projektantów może sobie pomarzyć. Gratulujemy determinacji w realizacji pomysłu, który powstał bez finansowego wsparcia w spartańskich warunkach. O dalszych losach tego naprawdę historycznego przedsięwzięcia na pewno jeszcze usłyszymy! Dziękujemy w imieniu Zarządu MKW Redakcji TV Moto Wizja za wielką pomoc i za angażowanie w promocję projektu wpisującego się w chlubną, wieloletnią tradycję projektowania, konstruowania i oczywiście produkcji motocykli w Polsce.


Spacerkiem po wystawie

Część 1.

Część 2.

Część 3.

Część 3.

 


opracowali: D.Gil – W.Szemetyłło

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Wydarzenia Motor Klub Wawer. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz